close


妳永遠在那裡
When I'm less than I should be 當我的表現不如預期
And I just can't face the day 當我實在無法面對現實
When darkness falls around me 當黑暗將我團團籠罩
And I just can't find my way 而我就是無法找到我的方向
When my eyes don't clearly see 當我的雙眼不能看清一切
And I stumble through it all 而我始終跌跌撞撞
You I lean upon, you keep me strong 你是我的倚靠,你讓我保持勇氣
And you rise me when I fall 而你總是在我失敗時給我鼓勵
You are there when I most need you 你永遠在那裡,當我最需要你的時候
You are there so constantly 你總是不斷的在那裡為我守候
You come shining through, you always do 你帶來希望的光明,你總是如此
You are always there for me 你永遠在那裡為我守候
When life brings me to my knees 當生活使我不堪負荷
When my back's against the wall 當我已經無路可退
You are standing there right with me 你總是在那裡跟我站在一起
Just to keep me standing tall 只為了讓我挺直的站立
Though a burden I may be 雖然我可能是個重擔
You don't weary, you don't rest 你從不疲累,你永不休息
You are reaching out to carry me 你永遠伸手將我扶持
And I know I'm heaven-blessed 而我知道我蒙受了上天的庇蔭更多


引用Anand Sada 來信
arrow
arrow
    全站熱搜

    peiying676 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()